.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی استان ؛
انتقاد استاندار از عملکرد بانک کشاورزی در مازندران
شمال نیوز: مسئولان بانک کشاورزی نیاز است سیستم برون سپاری بانک کشاورزی را فعال کند و در بانک مکانیزمی تهیه شود که اعتماد به بخش خصوصی بیشتر شود.

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: عملکرد بانک کشاورزی در مازندران در ارتباط با پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی راضی‌کننده نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید علی اکبر طاهایی در بیستمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی استان مازندران با بررسی تعادی از طرح‌های جهاد کشاورزی مازندران بیان داشت: اگر طرح‌های جهاد کشاورزی مازندران در مرحله نهایی است نیاز است دستگاه‌های مسئول عملکرد ارائه دهند تا پول مصرف نشده در بخش کشاورزی را به مصرف برسانیم.

وی خواستار استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌های بخش کشاورزی مازندران شد و گفت: نیاز است سازمان جهاد کشاورزی مازندران و دانشگاه‌های کشاورزی ارتباط بیشتری با همدیگر داشته باشند و دانشگاه‌ها کشاروزی استان باید فعال شوند و پاسخگویی نیازهای استان باشند.

استاندار مازندران به موضوع حل معظل زباله توسط دانشگاه نوشیروانی بابل اشاره کرد و بیان داشت: رئیس جمهور از اجرای این طرح حمایت کرد و به لحاظ علمی موضوع زباله در مازندران ساماندهی شد و برای اجرا نیاز به اختصاص هزینه دارد.

وی خواستار پیگیری مسئولان جهاد کشاورزی مازندران برای عدم اعطایی تسهیلات در بخش کشاورزی شد و گفت: در مرکز استان مازندران نباید 50 درصد طرح‌های معطل مانده داشته باشیم که مشکل اعطای تسهیلات داشته باشند.

نماینده عالی دولت در مازندران خواستار پرداخت تسهیلات زودبازده کوچک در بخش کشاروزی شد و تاکید کرد: رئیس جمهور به دنبال اجرای طرح‌های زود بازده است.

وی در ادامه با اعلام نارضایتی از عملکرد بانک کشاورزی در مازندران گفت: بانک مسکن با کمترین شعبه در مازندران تسهیلات فراتر از انتظار در مازندران پرداخت کرد.

 استاندار مازندران در ادامه تاکید کرد: مسئولان بانک کشاورزی نیاز است سیستم برون سپاری بانک کشاورزی را فعال کند و در بانک مکانیزمی تهیه شود که اعتماد به بخش خصوصی بیشتر شود.

استاندار مازندران در ادامه خواستار اعطای تسهیلات به کمیته امداد و بهزیستی مازندران برای اجرای طرح‌های زودبازده بخش کشاورزی شد و بیان داشت: 29 میلیارد تومان اعتبار در اختیار کمیته امداد و 5 میلیارد تومان اعتبار بخش کشاورزی در اختیار بهزیستی مازندران قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه از اعطای تسهیلات به اقشار کم درآمد جامعه حمایت می‌کنم، گفت: اگر دولت به اقشار فقیر یارانه نمی‌داد در حال حاضر وضع مشخصی نداشتند.

طاهایی خواستار تقسیم مناسب اعتبارات در سطح استان مازندران توسط کمیته امداد و بهزیستی مازندران شد و ادامه داد: ترتیبی اتخاذ شود تا اعتبارات کمیته امداد به اقشار روستایی که فاصله بیشتری از شهرها دارند پرداخت شود.

وی در پایان تاکید کرد: تا پایان 19 دی ماه سال جاری فرصت داریم پول توسعه ملی در مازندران جذب شود تا در سطح کشور اعتبار دوم را درخواست کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 دي 1391
اقای استاندار 5میلیارد تومن صندوق حمایت کشاورزی مازندران به پیمانکاران آبیاری تحت فشار بدهکار هست لطفا خودتون برای جذب اعتبار اقدام کنید از آقای عظیمی کاری بر نمیاد به ما گفتن کار کنید کار کردیم الان پولمون را ندارن بدن بیچاره شدیم
علیرضا 10 دي 1391
مدیرشعب بانک کشاورزی استان درواحدتسهیلات بانک خودش گرفتارچند کارشناس شده که حسابی با فن وگیراداری پدرمتقاضیان ومعرفی شدگان رادرآوردندلطفا دستگاههای نظارتی وامنیتی وارد عمل شوند
محمد 10 دي 1391
هستندکسانی که فقط زمین به کارشناس نشان داده اندوام انهاتصویب شدچندصدمیلیون گرفته اند ازانجاییکه مازمینی به مساحت6000مترخریده وسالنی به مساحت 750متربااطاقهای اداری وازمایشگاه بدون گرفتن هیچ مبلغی به صورت کامل-سنگ -کاشی-سرامیک و...اماده کرده ایم اماهمین بانک کشاورزی ساری که کارشناس ان اقای خنک...بوده دنیا واخرت خودرابه دیگران فروخته الان نزدیک به هفت سال است کل سرمایه مابایکوت شده است.اگرامکان داردمراجعه نماییدبه بانک موردنظروسوابق راببینید.لطفاحذف نکنید
محمد 10 دي 1391
امان ازکارشناسان شعب مرکز استان شمارابه خدابررسی نمایید
نا شناس 10 دي 1391
کی کجا از شما استاندار محترم مازندران انتقاد کنه اینهمه آمار اشتغال میدید ما چرا نمیبینیم
و-قادی 10 دي 1391
آقای استاندار
معلومه که دراین رابطه خیلی شکایت دارند.من هم فردی بازنشسته هستم .قصداحداث باغ گردودرمنطقه لاریجان روستای آب اسک راداشته ام که باهزینه اولیه بالای 10میلیون تومن کارکرده ام با9میلیون وام درکارگروه جهادآمل موافقت که هنگام مراجعه به بانک گفته اندفقط3میلیون تومن مصوب شده است.برویددوضامن باپروانه کسب ویک پوشه مدارک وواریز مبلغ نزدیک به یک میلیون تومن به حساب مامرحله اول480هزارتومن باارائه آزمایش خاک به شمامیدهیم.باپیگیری مجددگفته اندفاکتورنهال بانشانی فروشنده نهال موردنظرخودشان (درشهرستان سارس)بیاوریدنمیدانم درفصل دیماه وپوشیده بودن برف درمنطقه لاریجان نهال کجاموجوداست .آقای استانداراحداث باغ ماشبیه تعذیه حضرت امامرضا(ع)که باغبان درآن خوشدل میشود.بیخودنیست که کشاورزوحتی جوانان ماباتوجه به وجودزمینهای حاصلخیزتمایلی به کشاورزی ندارند.لازم است اینگونه موضوعات درجلسه شورای کشاورزی شهرستان باحضورمدیران جهادوبانک کشاورزی موردپیگیری قرارگیرد.لازم بذکراست برای دریافت این تسهیلات تاکنون نزدیک به 50%آن راهزینه نمودیم
محمد 10 دي 1391
مدیرمحترم چنانچه نظرات ماراحذف میکنیدصفحه انتقادات رابرداریدتاماازطریق سایتهای دیگرنظربدهیم.
نا شناس 10 دي 1391
عظیمی کفایت لازم را در جذب منابع ندارد . بانک کقصر نیست آقای طاهایی .
احمد 31 فروردين 1393
سلام ، باتوجه به اهداف تعیین شده برای بانکها، بانک کشاورزی دارای عملکرد بهتری نسبت به سایر بانکهاست . عدعدم اجرای دقیق و تغییرات سریع مقررات و عدم وجود سلسله مراتب در ساختار اداری و دخالتهای شفاهی ... و از همه مهمتر ثابت بودن تفکر اصلی در مدیریت این بانک و همگرا شدن مدیر ان در این ساختار مسعله ای نیست که با این سخنرانی یا انتقادها حل شود. از افراد به انزوا کشیده شده مشورت بگیرید و مشکل را زیربنایی حل کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.